1 Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

2 Kargom hakkında sorun yaşıyorum,Ne yapmalıyım ?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Durum Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü müşteri tamsilcilerimizin size vereceği yada bize ulaşın sayfamızdan aldığınız agustini.com.tr depo adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Değişim ve iade taleplerinizi sitemizden üye girişi yaparak değişim iade adım seçeneklerini kullanarak çok kolay bir şekilde yapabilirsiniz.

Dilerseniz değişim ve iade talepleriizi direk müşteri temsilcilerimize ileterek de değişim iadelerinizin gerçekleşmesini sağlayablirsiniz.

Agustini.com.tr web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo bilgileriniz agustini.com.tr tarafından size e-posta ve sms ile adınıza kayıtlı numara ve e-posta adresinize otomatik sistemde gelecektir.

Bu konuda bilgilendirilmediniz sms yada e-posta almadınız,bu durumda sistemsel bir problem ile karşılaşmış olabilirsiniz,Böyle bir problem ile karşılaştığınızda direk satış temsilcilerimiz ile iletişime geçmeniz yeterlidir.

Her türlü soru ve sorunlarınıza çözüm bulabilmek adına biz daima burada ve yanınızdayız.

 

FİRMA ADI VE ÜNVANI

Agustini İnternet Mağazacılığı Seher Güngör

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

(1) KURUMSAL İLETİŞİM MÜŞRETİ HİZMETLERİ HATTIMIZ :+90 850 307 77 01

(2) KURUMSAL İLETİŞİM MÜŞRETİ HİZMETLERİ WHATS APP HATTIMIZ : +90 850 307 77 01

(3) FABRİKA TELEFON OFİS : +90 212 667 00 10 

(4) FABRİKA DEPO TELEFON : +90 537 280 81 01

(5) FABRİKA DEPO WHATS APP : +90 537 280 81 01

 

 FİRMA ADRESLERİMİZ

ŞİRKET ADRESİMİZ : Anadolu Mahallesi Sumak Sokak NO 46 Kat 1 Arnavutöy İSTANBUL

FABRİKA ADRESİMİZ : Cebeci mahallesi Eski Edirne Asvaltı No 668 Merkez İş Hanı Kat 1 Sultangazi İstanbul

FABRİKA DEPO ADRESİMİZ : Cebeci mahallesi Eski Edirne Asvaltı No 667 Kadiroğlu Pasajı  Kat 2 Sultangazi İstanbul

 

 E-POSTA ADRESLERİMİZ

BİLGİ İÇİN :  [email protected]

DESTEK İÇİN :  [email protected]

SİPARİŞ İÇİN : [email protected]

MUHASEBE İÇİN : [email protected]

BİLGİ İÇİN : [email protected]

Bize bu adreslerden ve iletişim numaralarından tüm soru ve sorunlarınız için kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Sizler için çözümlemeye devam ediyoruz.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı