1. Nasıl sipariş verebilirim ?

Eğer daha önce üye olmadıysanız web sitemizden hızlı üyelik oluşturarak sipariş verebilirsiniz.

Yada üyelik oluşturmadan da çok kolaylıkla sipariş verebilirsiniz .

Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri bedenlerini seçerek alışveriş sepetinize ekleyin.

Ürünleri seçtikten sonra sepet simgesine tıkladığınızda açılacak olan “satın al” ve ardından “siparişi tamamla” butonlarına basın. Siparişinizi tamamlamadan önce açılan sepet ekranında son kontrollerinizi yapabilirsiniz.

Teslimat adresinizi ve fatura adresinizi doldurduktan sonra ödeme ekranına kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi girin. Dilerseniz kapıda ödeme/seçeneklerini de kullanabilirsiniz.

Siparişinizi tamamladıktan sonra yönlendirildiğiniz yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilecektir. Siparişinizin durumunu takip etmek için sipariş numaranızı not almanızı öneririz.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra siparişinizin her adımını size e-posta ve smm olarak bilgilendireceğiz.

Whatsapp üzerinden sipariş vermek için beğendiğiniz ürünün içerisindeki “Whatsapp Sipariş” butonuna tıklayarak müşteri temsilcilerimizle direkt konuşmaya başlayabilirsiniz.

  1. Hangi bedeni seçmem gerektiğine emin değilim.

Web sitemizde her bir ürünün içerisinde “Ürün Özellikleri” kilo tablosu yer almaktadır. Bu tabloya kilo bilgilerinize göre bir tablo oluşturulmuştur bu tablodan giydiğiniz bedeni rahatlıkla görebilirsiniz yada ” Ölçü Tablosu ” Butonunu tıklayarak kalığlarımıza ait olçüler bu tabloda

yeralmaktadır buradanda kolaylıkla hangi beden giydiğinizi kolaylıkla öğreneblirsinizi.  Sistemimiz %99 oranında doğru çalışmaktadır. Tüm koleksiyonumuzun slim-fit (dar kesim) olduğunu hatırlatır, ve tablodaki sonuçların regular (normal) kesim takım elbise bedeninizden 1 beden

küçük çıkabilecek olmasının normal olduğunu belirtmek isteriz. Yine de bedenin uygun olmaması durumunda ücretsiz olarak değişim yapabilmekteyiz.

  1. Ödeme yöntemleriniz nelerdir?

Alışverişinizi web sitemizden banka/kredi kartınızla, veya kapıda ödeme (nakit veya kredi kartı) ile yapabilirsiniz.

Kredi kartınızla kapıda yapacağınız ödemelerde maalesef taksit seçeneğimiz bulunmamaktadır. Web sitemizde alışveriş anında kart kullanmayı tercih ederseniz tüm kartlara 12 aya kadar taksit yaptırabilir ve ücretsiz kargo avantajından yararlanabilirsiniz.Kapıda ödeme

saçeneğini seçmişseniz kapıda ister kredi kartı ile istersenizde nakit ödeme yapabilirsiniz.Bir maduriyet yaşanmaması adına adres ve iletişim bilgileriizin güncel olmasına özen gösteriniz.

Not: Yurt dışından yapılan alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir.

  1. Neden şeffaf kargo seçeneğiniz yok?

Ürünlerimizi siz değerli müşterilerimize en hızlı ve en sağlam şekilde ulaştırmak amacındayız. Şeffaf kargo; kolaylıkla zarar görebilecek bir malzemeden yapıldığı için taşıma esnasında ürünlerimizde eksilme veya hasara sebebiyet vereceğinden dolayı kesinlikle güvenli

bulmadığımız ve tercih etmediğimiz bir yöntemdir. Özellikle kapıda ödemeli siparişlerde ödeme yapmadan önce ürünü görme isteğinizi anlıyor, ancak belirtmiş olduğumuz sebeplerden dolayı bunu gerçekleştiremiyoruz. Ödemesini yaptığınız ürünü teslim aldıktan sonra herhangi

bir sorun yaşamanız halinde, teslim alınma tarihinden itibaren en geç 2 gün içinde müşteri temsilcilerimize bilgi vererek iade / değişim sürecini başlatabilirsiniz.

[email protected] – eposta adresinden yada Destek what’s app hattımızdan +90 850 307 77 01 değişim ve iadeler ile ilgili tüm desteği kolaylıkla alabilirsiniz.

  1. Siparişimde değişiklik yapabilir miyim? / Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Eğer verdiğiniz sipariş henüz kargoya verilmediyse eklemek istediğiniz ürünleri tek kargoda birleştirebiliriz. Bunun için müşteri hizmetlerimize +90537 280 81 01 numaralı whatsapp destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  1. Siparişimin durumunu nereden görebilirim?

Üyelik girişi yaptıktan sonra “Siparişlerim” başlığı altında ürünün durumunu ve kargo takip numarasını görebilirsiniz. Üyelik bilgilerinizi unuttuysanız müşteri temsilcilerimizin size vereceği kargo takip numarası ile kargo firmasından sorgulama yapabilirsiniz.

  1. Satın aldığım ürünü ne zaman teslim alabilirim?

Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 1 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin genel merkezimize uzaklığına göre de kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır. Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise

size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır. Satın aldığınız ürünler kargoya verildikten sonra kargo takip numaranızla birlikte bir teyit e-postası ile

tarafınıza bildirilecektir.

  1. Kargo geldiğinde kurye teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur ?

Siparişiniz, eğer adreste sizin adınıza teslim alabilecek biri varsa o kişiye teslim edilebilir. Kargo takip numaranız üzerinden sisteme siparişin hangi alıcıya teslim edildiği not düşülür. Kurye eğer adreste kimseyi bulamazsa 2 defa daha dağıtıma çıkar. Kimseye ulaşılamaması

durumunda ve şubeden de alınmadığı takdirde depomuza geri döner.

  1. Sipariş ettiğim ürün eksik / hatalı geldi, ne yapabilirim?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı veya eksik çıkması halinde, teslimat tarihinden itibaren 2 gün içerisinde +905372808101 numaralı Whatsapp destek hattımızdan bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Müşteri temsilcimizin vereceği bilgiler doğrultusunda ürünleri

tarafımıza ücretsiz bir şekilde yollayabileceksiniz. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Ürünün kullanılmış olması, etiketleri üzerinde belirtilen talimatları dışında temizlenip kurutulması, ürün üzerinde yapılan değişiklikler,

tadilatlar, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması iade ve değişim kapsamı dışındadır. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 2 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve

değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Not: Gümrük şartları ve nakliye masrafları sebebiyle Türkiye dışından verilen siparişler için iade veya değişim kabul edilememektedir. Ürünler paketlenmeden önce en az iki defa kontrol edilecek, hatalı veya deforme ürünler gönderilmeyecektir. Hatalı veya deforme ürün teslim

edilirse, tüketicinin gümrük ve nakliye ücretini ödemeyi onaylaması durumunda ürünün iadesi kabul edilebilir. Başka sebeplerden dolayı, iade kabul edilmeyecektir.

  1. İadesini yaptığım ürünün ücretini ne zaman alabilirim?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 2 gün içerisinde +905372808101 numaralı Whatsapp destek hattımızdan bizimle iletişim kurarak iade edebilirsiniz. Müşteri temsilcimizin vereceği bilgiler doğrultusunda ürünleri tarafımıza ücretsiz bir şekilde

yollayabileceksiniz. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılacak, eğer iadeye engel bir durum yoksa ücret iadeniz en kısa sürede yapılacaktır. Banka / kredi kartınızla ödeme yaptıysanız ücret iadeniz bankaya verilen talimat doğrultusunda ortalama 10 gün

içerisinde hesabınıza yansıtılır. Eğer kapıda ödeme yaptıysanız müşteri temsilcimize vermiş olduğunuz hesaba havale/eft gerçekleştirilir.

  1. İade ve değişim süresi kaç gündür?

Teslim alınma tarihinden itibaren en geç 2 gün içinde müşteri temsilcilerimize bilgi vererek iade / değişim sürecini başlatmanız gerekir. Kargonun bize ulaşma süresi 2 günlük bilgi verme süresinin dışındadır. Ürünlerin size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve

faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Aksi halde zarar görmüş ürünlerin iadesi kullanıcı hatasından kaynaklı olduğu için kabul edilmeyebilir.

  1. İade ve değişim sürecinde kargo ücreti kime aittir?

05372808101 numaralı whatsapp hattımızdan alacağınız kodu kullanarak anlaşmalı kargo firmamız ile ürünleri göndermeniz durumunda size herhangi bir ücret yansıtılmayacaktır. Farklı bir kargo firması ile tarafımıza yapılan gönderilerde kargo masrafı ne yazık ki müşterilerimize

yansıtılacaktır. Karşı ödemeli gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.

  1. Ürünlerinizin garantisi var mı?

Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünlerin etiketleri üzerinde belirtilen talimatları dışında temizlenip kurutulması, ürün üzerinde yapılan

değişiklikler, tadilatlar, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

 

ŞİRKET ÜNVANIMIZ : AGUSTİNİ İNTERNET MAĞAZACILIĞI SAHER GÜNGÖR

ŞİRKET ADRESİMİZ : ANADOLU MAHALLESİ SUMAK SOKAK NO 46 KAT 1 ARNAVUTKÖY İSTANBUL 

ŞİRKET FABRİKA ADRESİMİZ: ESKİ EDİRNE ASVALTI MERKEZ İŞ HANI NUMARA 668 KAT 1/2 SULTANGAZİ İSTANBUL

ŞİRKET FABRİKA DEPO ADRESİMİZ :ESKİ EDİRNE ASFALTI KADİR OĞLU PASAJO NO 670 KAT 2 SULTANGAZİ İASTANBUL

 

KURUMSAL İLETİŞİM MÜŞRETİ HİZMETLERİ HATTIMIZ : 0850 307 77 01

KURUMSAL İLETİŞİM MÜŞRETİ HİZMETLERİ WHATS APP : 0850 307 77 01

DEPO DESTEK HATTIMIZ : 0537 280 81 01 

DEPO DESTEK WHATS APP : 0537 280 81 01

FABRİKA OFİS İLETİŞİM DESTEK HATTIMIZ : 0212 667 00 10

SİPARİŞ E-POSTA : siparis.agustini.com.tr 

DESTEK E-POSTA : [email protected] 

BİLGİ E-POSTA : [email protected]

MUHASEBE E-POSTA : [email protected]

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı